Tervetuloa Lavansaari-seuran kotisivuille!

Lavansaaren Kalastajainseura perustettiin vuonna 1913. Sen toimintaa jatkavan Lavansaari-seura ry:n tarkoituksena on olla lavansaarelaisen kulttuurin ja perinteen yhdyssiteenä. Vuosi 2023 on seuran 110. toimintavuosi.

Seura toteuttaa tarkoitustaan järjestämällä tupailtoja, retkiä, esitelmä-, kokous- ja
juhlatilaisuuksia sekä harjoittamalla julkaisutoimintaa.

Kotisivut sisältävät tietoa toiminnastamme, tietoa ja kuvia Lavansaaresta ja sen historiasta sekä perinteistä:

- Uutissivulta löydät viimeisimmät uutiset - otsikkoa klikkaamalla tulee koko uutinen näkyviin. Uusimmat uutiset näkyvät myös etusivulla.

- Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa - Kuva-albumi moninkertaisesti enemmän. Kuva-albumin kuvat ovat toki sanoin selitetyt saatavilla olleen tiedon pohjalta.

- Toimintasivulta selviää seuramme vuosittainen toiminta. Tupailtojen ja muiden tapahtumien ajankohdat voit tarkistaa täältä.

- Yhteystiedot -sivu kertoo seuran kulloistenkin toimihenkilöiden roolit sekä miten heidät voi tavoittaa.

- Klikkaamalla otsikkoa Ota yhteyttä aukeaa eteesi lomakenäkymä, jolla voit lähettää viestisi toimihenkilöillemme.

- Historian havinaa tunnet lukiessasi Lavansaaren historian vaiheista. Yksityiskohtaisempaa knoppitietoa ilmestyy historiasivuston Tiesitkö että... -osioon.

- Lavansaarelaisista perinteistä voit lukea Perinnetietoa -sivulta.

- Voit myös yllättää perheesi perinneruualla, jonka resepti löytyy Perinneruokia -osiosta.

- Haluaisitko hankkia jotain Lavansaareen tai saarelaisuuteen liittyvää? Myytävien tuotteiden valikoima on samannimisen otsikon alla.

- Linkkivinkit -sivu avaa sinulle monta uutta tietolähdettä. Ja lisää linkkivinkkejä tähän osastoon otetaan mielellään vastaan!

Kotisivujen on tarkoitus palvella jäsenistöämme ja tiedottaa seuran asioista monipuolisesti ja selkeästi. Jotta tämä onnistuisi, on tärkeää että saamme sinulta, lukijalta palautetta ja toiveita sivuihin liittyen. Lavansaaren murteella voisi sanoa kotisivujen sisällöstä: " Paremmat on parves tehyt ku itsekanssain imehellyt. " Yhdessä tehden tulee siis parempaa jälkeä.

LAVANSAARI-ESITTELY YOU TUBESSA (17.03.2024)
Karjalan Liitto järjestää luovutetun Karjalan pitäjien esittelyjä, jotka striimataan ja ovat nähtävissä esityksen jälkeen You Tubessa. Helsingin Karjalatalolla..

15.11.2023  KEVÄÄN 2024 TUPAILTAPÄIVÄT