Tupaillat

Tulka iltaa istumaa!

Tupailtoja vietetään tammi- toukokuussa sekä syys-lokakuussa, yleensä kuun kolmantena tiistaina. Helmikuussa on tupaillan sijaan vuosikokous ja marraskuussa vietetään pikkujoulua.

Tapahtumista ilmoitetaan Ankkuri-lehdessä sekä seuran kotisivuilla ja facebook-sivuilla. Kannattaa tarkkailla ilmoituksia, sillä näiden ilmoitusvälineiden kautta varmistetaan tapahtumien toteutuminen ja kerrotaan esim. tupailtojen aiheista.

Tupaillat ja pikkujoulut pidetään Kotkan seurakuntakeskuksessa, osoitteessa Mariankatu 14.

Toimintasuunnitelma 2024

Vuosikokous pidettiin Kotkan seurakuntakeskuksessa tiistaina 20.2.2024.

Kokouksessa käsiteltiin normaalit vuosikokousasiat; edellisen vuoden toimintakertomukset (sekä seuran että perinnetoimikunnan), tilinpäätös, toimintasuunnitelmat sekä talousarvio. Hallitukselle myönnettiin tili- ja vastuuvapaus. Päätettiin jäsenmaksusta sekä kulu- ja matkakorvauksista. Valittiin puheenjohtaja* ja varapuheenjohtaja*, hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle*, seuran edustajat toimikuntiin* sekä toiminnan tarkastajat.

Jäsenmaksu päätettiin pitää ennallaan, se on 15 €/hlö.

* Katso seuran toimihenkilöt ja edustajat YHTEYSTIEDOT-sivulta.

Seuran toiminta jatkuu aiempien vuosien tapaa järjestämällä vuosikokouksen lisäksi tupailtoja ja kesäretki. Pikkujoulua juhlitaan marraskuussa ja siinä yhteydessä jaetaan pöytäviirit pyöreitä vuosia tänä vuonna täyttäville.

Meripäiville osallistutaan tänäkin vuonna. Yhteistyötä Ulkosaarten yhteistyötoimikunnan kanssa jatketaan. Jäsenille lähetetään vuosittainen jäsenkirje huhtikuussa.

Seuran facebook-ryhmän sivuja sekä kotisivuja ylläpidetään. Ilmoituslehtenä toimii kaupunkilehti Ankkuri.

Vuoden 2024 tupaillat

Kevään 2024 tupailtoja vietetään kuun kolmansina tiistai-iltoina.

Päivämäärät ovat: tiistait 16.1., 19.3., 16.4. ja 21.5.2023. Helmikuussa, 20.2. pidetään vuosikokous.

Tammikuussa tupaillan aiheena ovat Peninsaaren asiat.

Maaliskuun tupaillassa kuullaan Ville-Matti Kiilin esitys Suomenlahden ulkosaaret DNA-projektista sekä DNA-tutkimuksista.

Huhtikuussa katsellaan valokuvia ja kuullaan kesän ohjelmista.

Toukokuussa aiheena on hylkeenpyynti, jota esittelee Harri Piispa.

Syksyn tupailtojen ajankohdat ja aiheet tarkentuvat kevään aikana.