essu

Lisätty: 3 Elokuu 2020

Kuvaus: Tummansininen yhden koon esiliina, jossa on edessä Lavansaarilogo. Essussa on pitkät nauhat, jotka käyttäjän koosta riippuen voidaan solmia takaa tai takakautta kiertäen edestä. Edessä on tasku, niskalenkki on säädettävä. Materiaali on 100% puuvilla, pesu 60 asteessa. Essua on saatavana tilauksesta.

Avainsanoja: esiliina, polle, tuotteet

lippis-edesta

Lisätty: 3 Elokuu 2020

Kuvaus: Tummansininen yhden koon lippalakki, jossa on etupuolella Lavansaarilogo ja takana teksti Lavansaari. Lakin kokoa voidaan säätää takana olevalla hihnalla.

Avainsanoja: lippalakki, nokkahattu, tuotteet

lippis-takaa

Lisätty: 3 Elokuu 2020

Kuvaus: Lippalakki takaa päin kuvattuna. Helppo säätää sopivan kokoiseksi.

Avainsanoja: lippalakki, nokkahattu, tuotteet

kynttilat

Lisätty: 13 Elokuu 2020

Kuvaus: Kynttiläpakkaus, jossa 2 kpl sinisiä antiikkikynttilöitä. Kynttilöissä on Lavansaaren 100-vuotislogo, pakkauksessa myös logo. Sopivat esim. itsenäisyyspäivän kynttilöiksi.

Avainsanoja: kynttilät, tuotteet, logo

kortti-kansallispuvut

Lisätty: 3 Elokuu 2020

Kuvaus: Kuvataiteilija Salli Parikan piirtämä yksi- tai kaksiosainen kortti, jonka kuva-aiheena on Lavansaaren kansallispukuiset nainen ja mies Lavansaaren Suursataman rannassa. Kaksiosaisen kortin mukana tulee kirjekuori. Kortin julkaisija Lavansaari-seura ry.

Avainsanoja: kortti, kansallispuku, tuotteet